DEMONSTRASI BANTAH JUDI BOLA !!!!!!!!!!!

Khas Untuk Seorang Pejuang

Rabu, 28 September 2011

TIMBALAN PRESIDEN PAS PUSAT TURUN TAWAU & KALABAKAN

27-9-2011 : Selasa- TAWAU : Penduduk Tawau dikejutkan dengan kehadiran Timbalan Presiden PAS Pusat, Tuan Haji Mohamad Sabu ke Tawau & ke Kalabakan. Lawatan 2 hari beliau ke Sabah khususnya Tawau
& Kalabakan diisi dengan aktiviti yang amat padat seperti lawatan beliau ke lokasi dimana tempat berlakunya konfrentasi Askar Indonesia menyerang pada 29 Disember 1963 di Kalabakan.

Lawatan Pertama mengunjungi Bekas Tentera yang mendapat latihan di Port Dickson Pulau Pinang En. Ku Onn Tong yang sehingga kini Malaysia yang dikatakan telah merdeka puluhan tahun tidak lagi mendapat pembelaan dan masih memegang kad penduduk tetap ( IC Merah )

(GAMBAR) Merupakan anak dan isteri Ku Onn Tong (bekas tentera) sedang mencuci ka

in. Masih ada lagi r
akyat yang hidup seperti belum merdeka.













(GAMBAR BAWAH ). Bukti beliau merupakan bekas tentera yang dihantar ke Pusat Latihan Pasukan Setia Negara di Port Dickson Pulau Pinang.














































































JAM8.35 malam bertempat di Hotel Emas, lebih 700 orang memenuhi ruang dewan bagi mendengar Ucapan beliau. Turut hadir Sdr. Gan Chee Chan pimpinan PKR Tawau, Sdr. Chan dari DAP turut hadir utk memberikan ucapan.





















28-9-2011/KALABAKAN : Dialog bersama penduduk Kampung Ulu Kalabakan disambut mesra dan melihat dan mendengar keluhan penduduk disitu ada yang menyatakan bahawa sehingga kini mereka belum merasai kemudahan-kemudahan yang dimiliki seperti penduduk bandar dan ada separuh dari penduduk belum mempunyai status kewarganegaraan sedangkan sudah lama menetap dan berkerja di kampung tersebut.

Tuan Haji Mohamad Sabu bergmbar dihadapan Tugu Peringatan Peristawa Kalabakan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan