DEMONSTRASI BANTAH JUDI BOLA !!!!!!!!!!!

Khas Untuk Seorang Pejuang

Ahad, 4 September 2011

LAWATAN AMAL KE HOSPITAL BERSAMA WANITA PAKATAN RAKYAT

TAWAU, 4 September – Untuk mengeratkan lagi hubungan antara masyarakat, pemimpin masyarakat dan organisasi lain seperti pihak hospital, Wanita Pakatan Rakyat Kawasan Tawau & Kalabakan telah mengadakan lawatan ke Hospital Tawau semalam.

Menurut Pengarah Operasi yang diketuai oleh Pengerusi Wanita Pakatan Rakyat. Kawasan Tawau Pn Noor Ain Abdul Kadir, rombongan lawatan yang dihadiri oleh setiap parti komponen Pakatan Rakyat berasa teruja dengan sambutan baik oleh kakitangan pihak hospital.

Rombongan Wanita Pakatan Rakyat seramai 15 orang telah dibawa melawat Wad Materniti berkesempatan beramah mesra dan memberikan buah tangan sebagai tanda ingatan Wanita Pakatan Rakyat atas usaha para ibu selama ini yang tidak dapat dinafikan peranan besarnya dalam mencorak masa depan negara.

Turut hadir pada lawatan ini, Ketua Dewan Muslimat PAS Negeri Sabah Pn. Zaiton Ahmad dipetik berkata “Saya menyeru kepada seluruh kaum ibu, khususnya kepada pengundi muda yang hari ini jumlahnya mencecah 65 peratus supaya membuat perubahan pada Pilihanraya Umum ke 13 yang semakin hampir.

Para ibu antara mereka yang sangat terkesan dengan kenaikan harga barang dan meningkatnya kos sara hidup. Sudah sampai masanya untuk rakyat Sabah memilih sebuah kerajaan yang benar-benar dapat menjamin kehidupan yang lebih selesa untuk generasi akan datang.

Lawatan bermula jam 3.00 petang itu berakhir pada jam 4.20 petang. Penghargaan dan setinggi ucapan terima kasih kepada pihak pengurusan hospital atas perhatian dan sokongan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan